1

9 misli svakog plivača tokom treninga

Za vreme treninga, svakom od nas kroz glavu prođe na stotine misli, a evo nekoliko za koje mislimo da su zajedničke svima:

1. Šta ja uopšte radim ovde?

Većina plivača se u ranim jutarnjim satima dvoumi da li da uopšte ustane iz kreveta. Prilikom ulaska u hladnu vodu mislimo na topao krevet i koliko bi bilo dobro da smo sad u njemu.

2. Zašto toliko kilometara?

Taman kad smo se pomirili sa činjenicom da smo došli na trening i privikli se na nisku temperaturu vode, usledio je pogled na tablu. Trener je baš danas odlučio da nadoknadimo propuštene kilometre. “ Zašto ovakav trening sada, kada ni štoperica nije na našoj strani?“

3. Sve me boli

Tek smo počeli glavni set, a naše telo odbija da sarađuje. Bole nas čak i mišići za koje nismo znali ni da postoje.

4. Zašto sam izabrao/la baš plivanje?

Sigurni smo da većina sportista još uvek spava, a mi smo uveliko započeli trening. Svako od nas se pita i zašto nije izabrao neki sport sa loptom, umesto neprestanog gledanja u crnu liniju na dnu bazena.

5. Odakle drugima toliko snage?

Čim smo pomislili da smo uhvatili tempo, plivači u susednim stazama počinju da nas prestižu. Osećamo se kao da plivamo u mestu dok oni još više ubrzavaju, “ Gde je taj zid? “ .

6. Dobro je da me niko ne čuje

U našoj glavi se odvija pravi koncert i to nam najviše pomaže da skrenemo misli sa bola i umora, iako se zbog toga ponekad zabrojimo. Pa dobro, možda ne baš pravi koncert, jer uglavnom pevamo isti deo jedne pesme iznova i iznova.

7. Šta treba da naučim za danas?

Kao da trening nije dovoljno mučenje, posle njega nas čeka odlazak u školu. Budući da smo sinoć legli ranije (zbog ranog jutarnjeg treninga) nismo stigli da obnovimo školsko gradivo, pa sada koristimo priliku za to.

8. Gladan/a sam

Opšte je poznato da plivači puno jedu. Bar nekoliko puta u toku iscrpljujućih serija pomislimo šta bi mogli da jedemo čim izađemo iz bazena, „Možda još samo ovaj put mogu da pojedem taj nezdravi hamburger“.

9. Ovo i nije bilo tako loše

Kraj je treninga, još jednog u nizu, i koliko god da je bilo teško i iscrpljujuće zadovoljni smo kako smo ga otplivali. I ovaj put smo dali svoj maksimum i nismo odustali i pored svog bola, ipak se osećamo dobro.

 

 

One thought on “9 misli svakog plivača tokom treninga

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *