0

Omiljeni trening Grant Hackett-a

Plivači, kako oni u mlađim kategorijama tako i seniori, imaju treninge koje rado plivaju ali i one koji ne vole previše . Sprinterima su svakako draži kraći zadaci dok dugoprugašima ne padaju teško ni serije od po nekoliko kilometara.

Mi vam ovde prenosimo jedan trening koji je, možemo reći, zaštitni znak slavnog Australijanca.

Rasplivavanje:

  • 800m (75m kraul – 25 mešovito vežbe)
  • 4x200m NOGE (negativan prolaz) @4min*
  • 2x400m sa plovkom i lopaticama (disanje na 3,5,7 i 9 zaveslaja) @5:40
  • 12x50m tehničke vežbe @1min

*režim na koji se pliva svaka deonica

Glavni set:

  •   16x50m -svaka 4. jako @45s
  •   12x50m -svaka 3. jako @50s
  •    8x50m -svaka 2. jako @55s
  •    4x50m -sve jako @1min

-Sve se pliva u kraul tehnici

Isplivavanje:

  • 10x100m kraul sa lopaticama @1:30

Ovaj trening napisan je za 50metarske bazena ali ga vi možete prilagoditi vašim uslovima i sposobnostima. Kakvi su vam utisci o ovom treningu? Kako izgleda vaš omiljeni trening?

 

Izvor slike: Instagram@grant_hackett


Mina Mastilović

Mina Mastilović

Mina Mastilović, rođena u Beogradu 1991. godine, apsolvent Pravnog fakulteta u Beogradu. Član PK 11.april od 2004. godine kada je počela da se bavi plivanjem. Poslednjih nekoliko godina trenirala je i u Banja Luci kod trenera Gorana Grahovca a sada je članica PK ‘Spartak-Prozivka’ iz Subotice. Osvajačica više medalja na plivačkim prvenstvima Srbije, pobednica i rekorderka nekoliko maratona u Srbiji i Crnoj Gori. Do sada najveći plivački uspesi učešće na Fina Open-water Svetskom kupu (19km) Jarak-Šabac i zlatne medalje na državnom prvenstvu Srbije u apsolutnoj konkurenciji.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *